یک حس غریب

بی تو هرگـــــــــــــز. بی تو با خاطراتت چه کنمممممممممم

کاش بــودی تا دلم تنها نبود تا اســیــر غـصــه فردا نـبود کاش بودی تا فقـط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

                                     

                                                                                                                      من نه عاشق بودم .نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من .   

                                من خودم بودم یک حس غریب که به صد عشق وهوس می ارزید

                               من دنبال نگاهی بودم که مرا از پس سادگیم می فهمید.....

                               وخدا میداندسادگی از ته دلبستگیم پیدا بود.      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:,ساعت7:49توسط ساسی و مینااااااااااااااتی | |